بزرگان علم ، هنر ، فلسفه ، سیاست و ...

کریستین گلدباخ (۱۸ مارس ۱۶۹۰ - ۲۰ نوامبر ۱۷۶۴) ریاضی‌دانی آلمانی بود که در کونیگزبرگ بدنیا آمد. وی بواسطه حدس گلدباخ مشهور است.

هنگامیکه در دانشگاه کونیگزبرگ تحصیلاتش را به پایان رساند، سفر علمی طولانی‌ای بین سالهای ۱۷۱۰ و ۱۷۲۴ را شروع کرد و به ایالات دیگر آلمان، انگلستان و هلند رفت. در این میان با دانشمندانی چون اولر، لایبنیتس و برنولی ملاقات داشت. بعد از بازگشت به کونیگزبرگ با ژاکوب هرمن آشنا شد. در سال ۱۷۲۵ مشغول کار در آکادمی علوم سن پترزبورگ که تازه تاسیس شده بود، شد.

گلدباخ بواسطه مناظراتی که با اولر، لایبنیتس و برنولی داشت، مخصوصاً نامه نوشته شده‌اش به اولر در سال ۱۷۴۲ با موضوع حدس گلدباخ، جایگاه برجسته‌ای در نظریه اعداد دارد، همچنین قضیه گلدباخ-اولر و فعالیت‌هایش در زمینه آنالیز ریاضی.

اتوبار

باربری و اتوبار بارسلون : 22149545 - 88563350 - 44849865

اتوبار بارسلون

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون با بیش از دو دهه تجربه آماده حدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی میباشد. اتوبار بارسلون با در اختیار داشتن متخصصین مجرب عنوان بهترین شرکت باربری در تهران را به خود اختصاص داده است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی